Szeretnél Facebookon eladásokat, forgalmat generálni? Netán még profitot is termelni?

Fel kell kötnöd a képzeletbeli nadrágod, mert komoly fába vágod a fejszéd. Bár rengeteg cég ad el folyamatosan Facebookon, de ettől függetlenül mind mögött komoly háttértudás van.

Nézzük meg, hogyan tudsz megtanulni a legkönnyebben eladni Facebookon!

 

Ami megakadályozhat: A sürgetés

 

Biztos unod már, hogy 30 felett kisvállalkozóként még mindig Te csinálod a legtöbb dolgot a cégedben – azonban ez így van rendjén.

Bizonyos profit / kereset alatt egyszerűen megköveteli a cég, hogy szó szerint Te csinálj meg mindent – a marketingtől a termékcsomagolásig. Persze vannak és lesznek is lépések, amelyeket fokozatosan ki tudsz szervezni, de a Facebook hirdetés az elején biztos, hogy nem ilyen.

Akkor érdemes kiszervezned a Facebook hirdetéseket, ha

a, Semmiképp nem akarod megtanulni

b, Már annyit keresel, hogy az időd máshol jóval többet ér

A b szakasz általában akkor érkezik el, amikor már több százezres marketing büdzséd van – havonta.

Egészen addig a pillanatig azt ajánlom, hogy foglalkozz vele, tanuld meg egészen addig a szintig (minimum), hogy profitot tudj vele Te magad termelni a vállalkozásnak. Hogy miért?

  1. Mert így biztos, hogy lehet profitot termelni a cégednek Facebookon (Egyébként szinte minden iparágban lehet, csak gyakran hivatkoznak erre kivitelezők utólag, hogy nálad ez sajnos nem lehetséges.)
  2. Nem fognak átverni. Könnyű átverni, félrevezetni valakit egy témában, ha nem ért hozzá. Nyilván ha kijön egy mosógépszerelő, el fogod hinni, hogy kaputt a gép, és veszel egy újat. Hasonlóan lehet ez egy marketingesnél is. Ezért van egy minimális szint, amennyire értened kell hozzá – jelen esetben a Facebook hirdetésekhez
  3. Bizonyos profitig még nem éri meg kiadnod

 

Tehát az ELSŐ fontos tény: Az elején muszáj Neked megtanulnod a hirdetéskezelést

 

Hogyan kezdj bele?

 

Bár ez meglepett, de legutóbb egy szakmai csoportban (azért hálisten nem marketing szakmai, de mindenki vállalkozó volt) hatalmas örömöt váltott ki többekben a hír, hogy létezik egy sokkal jobb megoldás a hirdetésekre: A hirdetéskezelő.

Ezt így 2018-ban. Azt hittem elsírom magam.

2 módja van, hogy hirdetéseket adj fel Facebookon: Bejegyzés kiemelés (avagy Boost post), és a Hirdetéskezelő (ami a vállalkozáskezelőn belül, a business.facebook.com weboldalon érhető el).

Szakértőként csak a hirdetéskezelőt javaslom – a másikkal bele se kezdj

Rövid példa, ami után biztos leszel a hirdetéskezelőben:

Tegyük fel, hogy van egy kutyás webshopod, amiben pórázokat árulsz. A hirdetéskezelőben össze tudsz állítani olyan profi hirdetéseket is, amelyek azokat célozzák, akik a kosárba tették a webshopodban az egyik (konkrét) pórázt – de nem vásároltak végül. Ezeket az embereket megcélzod egy nekik szóló üzenettel (“Hé, itt felejtetted ezt a pórázt, a kutyusod már biztos várja a sétákat”). Az ilyen hirdetések NAGYON OLCSÓN hoznak eladásokat. (A technika neve remarketing)

 

Második fontos tény: CSAK a hirdetéskezelőben hirdess

 

Mi jön ezek után?

 

Oké, már tudod hogy hol adj fel hirdetést, hogyan tovább?

Gyakorlás, gyakorlás, gyakorlás!

Nem győzöm hangsúlyozni: Sokat az első hirdetésük után azt hiszik, hogy most már mindent tudnak a hirdetéskezelőről – és se tanácsra, se tanfolyamra, de még csak szakemberre sincs szükségük.

A legtöbb ember milliókat költ el Facebook hirdetésekre, mire teljesen kiismeri minden apró részletét – ráadásul a rendszer folyamatosan változik (persze csak apróságokban alkalmanként).

Nekem is így volt: Azt mondhatom, hogy 3-5 millió forintot költöttem el Facebookon, mire profinak mondhattam magam. (Mindezt több mint 1,5 év alatt.)

 

Harmadik tény: Sokat kell gyakorolnod, hogy igazán jól menjen! (Tekintsd befektetésnek az idődből és a pénzedből is!)

 

Mire számíthatsz, ha megtanulod rendesen a hirdetéskezelőt?

 

Az élet egy örök tanulás, viszont ha megtanulsz rendesen Facebook hirdetéseket készíteni – egyértelműen stabilabb lesz a vállalkozásod.

Sokkal könnyebben fogsz új vásárlásokat generálni, ami azért a legtöbb vállalkozás esetén hatalmas előny. Egyre több ember ismeri majd meg a vállalkozásod, nőni fog a visszajáró vevők köre, így még nagyobb bevételre és profitra számíthatsz hosszabb távon.

Egy dolgot fontos tisztáznunk:

Negyedik tény: Facebookon hirdetni csak addig kiadás, amíg rosszul csinálod. Onnantól befektetés

 

Ha szeretnél komoly fejlődést, növekedést elérni Facebook hirdetésekkel, akkor jelenleg 3 lehetőséged van:

  • Beleraksz rengeteg időt, pénzt, és energiát – ahogy én is tettem. Megtanulod a saját tapasztalatok alapján, gyakran küzdesz vele, kutatsz a Google-ben folyamatosan a kérdéseid után. Ugyan ez a nehezebbik út, de utána nagyon büszke leszel magadra
  • Eljössz hozzám egy konzultációra, ahol átveszünk mindent… Ezek után gyakorolsz, majd egy későbbi konzultáción megbeszéljük az új kérdéseid. Célszerű ezt a megoldást választanod, ha hosszú távon is Te szeretnéd csinálni!
  • Kiadod nekünk a hirdetéskezelést, és mi a tapasztalatainkkal, valamint a Te ötleteiddel néhány hónap alatt professzionálisra fejlesztjük a hirdetéseid. Akkor érdemes ezt a megoldást választanod, ha…
    • többet ér, hogy máshova rakod a munkát
    • semmiképp nem akarsz ilyesmivel foglalkozni

 

Ha az utóbbi 2 megoldás tetszik jobban, akkor töltsd ki ezt a formot, és 48 órán belül felveszem veled a kapcsolatot: